Terugkijken één jaar na de Provinciale Statenverkiezingen

Het afgelopen Statenjaar heeft niemand ongeroerd gelaten. Belangrijke onderwerpen zoals het stikstofbeleid hebben laten zien hoeveel impact besluitvorming kan hebben op de dagelijkse gang van zaken. En hoeveel belangstelling er is voor het werk aan onze provincie. VVD Brabant wil dan ook haar trots uitspreken voor het team van hardwerkende Statenleden en Gedeputeerden. Net zoals voor alle Brabanders, journalisten en andere betrokken groepen.

De huidige situatie rondom de Brabantse politiek en de vorming van een Brabantse coalitie krijgen een vervolg, maar maken tijdelijk plaats voor COVID-19. Vooralsnog ligt het werk van Provinciale Staten grotendeels stil. Het is nog onduidelijk wanneer dit weer volledig wordt opgepakt.

VVD Brabant wenst iedereen veel sterkte en een goede gezondheid toe in deze bijzondere tijd. Laten we allemaal een beetje naar elkaar uitkijken en waar nodig een hart onder de riem steken.

Fractievoorzitter Suzanne Otters-Bruijnen