Oprichting Regio Zuid

Het hoofdbestuur heeft medio vorig jaar haar plannen gelanceerd voor de partijstructuur. U bent daarover rechtstreeks vanuit de landelijke VVD en via uw KC of afdeling geïnformeerd.

Politieke partijen moeten werken aan hun imago. Veel mensen vinden het ouderwetse en gesloten clubjes. Dat beeld is deels wel terecht. Daarom gaan wij veranderen.

Uiteindelijk zijn politieke partijen gewoon groepen mensen die ons land op hun eigen manier nóg beter willen maken. Mensen die in grote lijnen hetzelfde denken over de samenleving. In ons geval zijn dat mensen die vrijheid het allerbelangrijkst vinden: Liberalen.

In november is op het landelijke congres besloten om onze deuren open te zetten. Wij willen dat iedereen die zich liberaal voelt met ons mee gaat denken en zich bij de VVD betrokken voelt. Er zijn ontzettend veel Nederlanders die goede ideeën hebben over de toekomst van ons mooie land. Het zou zonde zijn om niets met die ideeën te doen.

Om mee te denken hoef je geen lid meer te worden van onze partij. Iedereen is welkom bij de bijeenkomsten die de VVD overal in Nederland gaat organiseren. Iedereen is welkom in onze groepen op sociale media. Iedereen is welkom bij de VVD.  Maar uiteraard hebben alleen de leden stemrecht op vergaderingen en bijeenkomsten.

Oprichting Regio Zuid

Om het bovenstaande voor elkaar te krijgen zijn ook alle Kamercentrales opgeheven en samengevoegd tot een regio, in ons geval Regio Zuid. Het hoofdbestuur heeft afgelopen december het interim-bestuur benoemd dat belast is met de dagelijkse gang van zaken en, nog belangrijker, het voorbereiden van de 1e AV waar u, de leden, het 1e bestuur van de Regio Zuid kunnen kiezen. Tijdens deze AV zijn ook liberale niet-leden welkom! (Zonder stemrecht)

Graag nodigen wij u uit voor de oprichtings AV van de Regio Zuid (Brabant-Limburg-Zeeland) op 23 april 2016 om 10:00 uur in Cultureel Centrum Jan van Besouw Goirle.

Uiterlijk 11 maart zullen wij de agenda en de stukken in “mijnvvd” plaatsen.

U kunt zich hier aanmelden voor deze AV

Omdat algemene vergaderingen ook toegankelijk zijn voor niet leden staat het u vrij deze uitnodiging door te sturen aan uw liberaal netwerk of aan vrienden en bekenden waarvan u verwacht dat deze kennis willen maken met de VVD.