Roel Gremmen

Adoptiegemeenten: Oss, Bernheze, Uden, Landerd, Boekel

Naam: Roel Gremmen
Woonplaats: Berghem

Wat zijn je ambities voor de komende jaren?

Brabant is de mooiste plek om te wonen, te werken en te leven. Maar we beseffen ons dat dit niet vanzelf gaat. Een van de grote uitdagingen is om ervoor te zorgen dat iedereen dit ook kan blijven doen. Wij willen ervoor zorgen dat onze jongeren die graag in Berghem, Ravenstein, Megen of een van de andere mooie dorpen in onze gemeente willen wonen, ook de mogelijkheid hebben om een huis te vinden. Wij willen ervoor zorgen dat er genoeg banen zijn. Wij willen ervoor zorgen dat er Brabantse natuurgebieden blijven waar we in onze vrije tijd kunnen ontspannen en recreƫren. We gaan deze en andere uitdagingen niet uit de weg, voor een Brabant waar ook de toekomstige generaties het nog minstens net zo goed kunnen hebben als wij nu. Dit krijgen we alleen voor elkaar als we samenwerken, de handen uit de mouwen steken en met creatieve en slimme oplossingen komen, om de uitdagingen van de toekomst om te zetten in kansen van nu!