Christophe van der Maat

Gedeputeerde Financiën en Mobiliteit

Portefeuille: Mobiliteit en verkeersveiligheid, Energietransitie mobiliteit, Financiën, Ambtelijke organisatie

Naam: Christophe van der Maat

Leeftijd: 39 jaar
Woonplaats: Breda
Werk: Gedeputeerde provincie Brabant

Wij Brabanders zijn actief, ondernemend en trots. We doen waar we goed in zijn, wat we leuk vinden en waar we energie van krijgen. Op die manier houden we Brabant sterk en mooi. De VVD wil niet terug naar vroeger of naar een Brabant waar niets meer mag. Samen werken we aan een slimme economie, verbeteren we de bereikbaarheid en zorgen we voor een nog mooier en bruisender Brabant. De provincie speelt hierin een belangrijkere rol dan je misschien denkt.

Wat zijn je ambities voor de komende jaren?

Nu we de wind in de rug hebben, is het belangrijk om koers te houden. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat het zo goed blijft gaan met Nederland en Brabant in het bijzonder. Om Brabanders te laten blijven uitblinken, is een grote VVD een voorwaarde. Wij doen wat nodig is voor Brabant: werken aan een slimme economie, verbeteren van de bereikbaarheid en zorgen voor een nog mooier Brabant. Door te beschermen wat we hebben opgebouwd en alle actieve trotse Brabanders te steunen in hun plannen voor de toekomst.