Christophe van der Maat

Wij Brabanders zijn actief, ondernemend en trots. We doen waar we goed in zijn, wat we leuk vinden en waar we energie van krijgen. Op die manier houden we Brabant sterk en mooi. De VVD wil niet terug naar vroeger of naar een Brabant waar niets meer mag. Samen werken we aan een slimme economie, verbeteren we de bereikbaarheid en zorgen we voor een nog mooier en bruisender Brabant. De provincie speelt hierin een belangrijkere rol dan je misschien denkt. Ga daarom 20 maart naar de stembus en stem VVD zodat we samen Brabant sterk en mooi houden!

Wat heb je bereikt als gedeputeerde de afgelopen jaren?

De komende jaren gaat Brabant flink op de schop. Op heel veel plekken in Brabant leggen we nieuwe of verbrede wegen aan. Denk aan de A58, A2 en A67, maar ook aan de N69 (Valkenswaard - Waalre), N279 (Veghel - Asten), N264 (Uden - Oeffelt), N269 (Oosterhout - Dongen) en ga zo maar door. Naast extra asfalt ben ik ook gestart met een ‘smart mobillity’ aanpak. Slimme oplossingen door techniek, zodat de files minder worden en we duurzamer gaan rijden.

Wat zijn je ambities?

Nu we de wind in de rug hebben, is het belangrijk om koers te houden. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat het zo goed blijft gaan met Nederland en Brabant in het bijzonder. Om Brabanders te laten blijven uitblinken, is een grote VVD een voorwaarde. Wij doen wat nodig is voor Brabant: werken aan een slimme economie, verbeteren van de bereikbaarheid en zorgen voor een nog mooier Brabant. Door te beschermen wat we hebben opgebouwd en alle actieve trotse Brabanders te steunen in hun plannen voor de toekomst.

Ik hoop op uw steun te mogen rekenen 20 maart 2019!

Maak kennis met Christophe