Vragen over het het bestuursakkoord? Stel ze tijdens de livesessie!

Op zaterdag 9 mei gaan wij graag met jullie in gesprek over het bestuursakkoord: "Samen, Slagvaardig en Slim: Ons Brabant" dat op donderdag 7 mei gepresenteerd zal worden door de Brabantse VVD, Forum voor Democratie, CDA en Lokaal Brabant. Ook nemen we de tijd om binnengekomen vragen te beantwoorden.

VVD Gedeputeerde Christophe van der Maat en fractievoorzitter Suzanne Otters-Bruijnen beantwoorden tijdens de livesessie zoveel mogelijk binnengekomen vragen over het bestuursakkoord. Ook komen VVD gedeputeerde Martijn van Gruijthuijsen en Tweede Kamerlid Thierry Aartsen praten over ondernemen tijdens corona. Ook zij beantwoorden binnengekomen vragen. De livesessie wordt geleid door Yvonne van Mierlo.

Onderstreep 9 mei alvast in de agenda en zorg dat je om 10.00 uur klaar zit! Vragen kunnen live gesteld worden of al eerder naar ons toegestuurd worden. Plaats je vragen in een bericht in dit evenement, stuur een privébericht of mail naar vvd@psbrabant.nl.

Klik hier om naar het Facebook-evenement te gaan.